یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟

در این مقاله که با همکاری شرکت آروین سرویس به عنوان نمایندگی یخچال بلومبرگ در اصفهان تهیه شده می خواهیم به بررسی محل ساخت یخچال فریزر و ساید بلومبرگ blomberg بپردازیم.

یخچال بلومبرگ ساخت کدام کشور است؟

محصولات بلومبرگ یکی از معروفترین و با کیفیت ترین برند های مطرح اروپایی شناخته می شود. یخچال بلومبرگ با طراحی خاص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا مانند کمپرسور کم مصرف اینورتر، جهت کاهش مصرف انرژی یا استفاده از فیلتر های آنتی باکتریال و لامپ های نور آبی جهت از بین بردن یا کاهش فعالیت باکتری ها به منظور ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی یکی از محبوب ترین یخچال فریزر های اروپایی شناخته می شود.

شرکت بلومبرگ در سال 1925 میلادی توسط برنارد بلومبرگ در آلمان تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید لوازم خانگی توسعه داد در سال 1979 اولین یخچال فریزر خود را تولید نمود.

نمایندگی بلومبرگ در اصفهان

یخچال فریزر های بلومبرگ ساخت کشور آلمان و یا ساخت کشور ترکیه و زیر مجموعه شرکت آرچلیک ترکیه هستند در سال 2002 میلادی شرکت بلومبرگ توسط شرکت آرچلیک ترکیه خریداری گردد و تولیدات این برند تحت لیسانس بلومبرگ آلمان در ترکیه شروع شد.

با توجه به مراجعات انجات شده جهت خدمات پس از فروش یخچال فریزر های بلومبرگ می توان گفت بیش از 95 درصد یخچال فریزر های موجود در ایران با برند بلومبرگ ساخت کشور ترکیه و شرکت آرچلیک هستند.

متاسفانه بعضی از فروشنده ها در موقع فروش آن را ساخت آلمان یا گاها ساخت ترکیه با قطعات آلمان معرفی می نمایند که این مورد اصلا صحیح نیست. قطعات یخچال فریزر های بلومبرگ ساخت ترکیه یا گاها بعضی کشورها مانند چین یا برزیل هستند.

در مدل های قدیمی یخچال فریزر های این برند از کیفیت بالایی برخوردار بودند مثلا موتور استفاده شده در آنها ساخت کشور برزیل با برند امبراکو بود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما در تولیدات جدید خبری از این کیفیت بالا نیست و کیفیت یخچال فریزر های بلومبرگ در حد متوسط مانند محصولات ایرانی البته با تکنولوژی کمی بالاتر و خرابی بیشتر می باشد.

 

موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟

بر خلاف اینکه برخی سایت ها موتور یخچال بلومبرگ را ساخت آلمان معرفی کرده اند کارشناسان تعمیرات شرکت آروین عنوان می کنند که این مورد در یخچال فریزر های بلومبرگ موجود در ایران که اکثرا از ترکیه وارد می شوند صحت نداشته و موتور یخچال بلومبرگ در برخی تولیدات مانند یخچال فریزر های دوقلو و پایین بالا ساخت ترکیه و در برخی تولیدات مانند سایدهای دو در یا چهار در ساخت برزیل با برند امبراکو می باشد.

از مزایای موتورهای ترکیه ای که مشخص نیست ساخت خود شرکت ترکیه هستند یا یک محصول وارداتی از کشور چین هستند که با برند ترک الکتریک روی یخچال فریزر ها نصب می گردند می توان صدا و مصرف برق کم نام برد. بطور متوسط طول عمر این موتور ها بطور متوسط بین 8 الی 12 سال می باشد.

نکات مفید در خصوص یخچال فریزر بلومبرگ

معایب یخچال فریزر بلومبرگ

ارور یخچال بلومبرگ

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x