نحوه هماهنگی برای تعمیرات به چه صورت است؟

می توانید با تماس گرفتن با مرکز تعمیرات آروین سرویس ، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

شماره تماس: 09139751087

در صورت تمایل به تعمیر ماشین لباسشویی خود می توانید فرم موجود در صفحه را پر کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای تعمیر و ارائه سرویس به عمل آید.

تعمیر لباسشویی بهشو در اصفهان

مرکز تعمیرات آروین سرویس اصفهان سرویس، تعمیرات لباسشویی بهشو در اصفهان را بصورت تخصصی در کلیه نقاط اصفهان ، توسط تیمی از متخصصین تعمیرات ماهر و کار آمد که دوره تخصصی تعمیر لباسشویی بهشو را گذرانده اند انجام می دهد. تخصص ،تجربه و به روز بودن متخصصین این مرکز از لحاظ تجهیزات و دانش فنی موجب شده که دیگر نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نباشد و سرویس و تعمیرات در محل انجام پذیرد.

ماشین لباسشویی بهشو (behsho) به دلیل کیفیت خوب دستگاه ، طراحی زیبا و قابلیت ها و ویژگی های قابل توجه، مانند مصرف انرژی پایین ، سر و صدای کم هنگام کار کردن ،آپشن های متنوع یکی از برندهای پرطرفدار در بین خریداران ماشین لباسشویی می باشد.

برخی از عیوب متداول در ماشین لباسشویی سامسونگ

1-صفحه نمایش روشن نمی شود

از وجود برق در ماشین لباسشویی اطمینان حاصل نمایید تکنسین تعمیرات بهشو ابتدا او وجود برق تا روی برد ماشین لباسشویی اطمینان حاصل پیدا می کند در صورت وجود برق اشکال مربوط به برد لباسشویی می باشد در بیش از 90 درصد موارد این عیب برد قابل تعمیر می باشد برای تعمیر برد لباسشویی بهشو در اصفهان می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهشو در اصفهان یا مرکز تعمیرات آروین سرویس اصفهان هماهنگ شوید. این مرکز تعمیرات تعمیرات برد را توسط متخصصین مجرب بسته به عیب لباسشویی بین دو تا سه روز با ضمانت انجام می دهد.

2-لباسشویی روشن می شود ولی شروع به کار نمی کند

پس از استارت لباسشویی مرحله قفل در و آبگیری می باشد دلیل کار نکردن ماشین لباسشویی در این مرحله خرابی دکمه استارت برد یا خرابی قفل در می باشد. چنانچه پس از زدن دکمه استارت هیچ آلارمی روی صفحه نمایش مشاهده ننمودید احتمال اشکال در برد می باشد ولی چنانچه آلارم قفل در de را مشاهده نمودید اشکال از میکروسوئیچ در یا برد می باشد یا میکروسوییچ در خراب است یا برد برق برای قفل شدن میکروسوییچ نمی فرستد.

3-ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند

چنانچه در لباسشویی قفل شده باشد مرحله بعدی آبگیری می باشد در صورت آبگیری نگردن ماشین لباسشویی بهشو شلنگ های پشت لباسشویی را چک کنید که تا نخورده باشند سپس شیر آب را بسته و آنها را از طرفی که به ماشین لباسشویی بسته باز نمایید و با گذاشتن سر شلنگ در یک ظرف و باز کردن شیر آب از وجود آب تا ورودی لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.چک کنید که صافی شیر برقی لباسشویی تمیز باشد در صورت اکی بودن این موارد اشکال از شیر برقی یا برد ماشین لباسشویی می باشد.جهت بررسی دقیق و رفع این عیب می توانید با نزدیکترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهشو در اصفهان یا یکی از تعمیرگاههای مجاز لباسشویی تماس حاصل فرمایید.

مرکز تعمیرات آروین سرویس اصفهان تعمیر لباسشویی بهشو در اصفهان و حومه را بصورت تخصصی و با ضمانت انجام می دهد.

4-ماشین لباسشویی آبگیری می نماید ولی نمی چرخد

یکی از دلایل این عیب افتادن تسمه بین موتور و پولی دیگ می باشد. ماشین لباسشویی را جلوآورده و درب پشت دستگاه را باز نمایید چک نمایید تسمه بین موتور و پولی دیگ سر جایش هست یا خیر، در صورتی که عیب از تسمه نبود احتمالا اشکال از موتور یا برد ماشین لباسشویی می باشد. با کارشناسان آروین سرویس اصفهان جهت رفع عیب هماهنگ شوید.

5-ماشین لباسشویی بیش از حد آبگیری می کند

اشکال در هیدروستات ماشین لباسشویی ، مسدود شدن مسیر هیدروستات، دلایل این عیب است.

6-ماشین لباسشویی بهشو آب را تخلیه نمی کند.

مسدود شدن مسیر تخلیه آب مانند شلنگ تخلیه ، جنت ها ، فیلتر یا خرابی پمپ تخلیه دلایل این عیب می باشد.گاها هم مشاهده شده اشکال از برد بوده و برد برق برای کارکرد پمپ نمی فرستد. برای بررسی اولیه عیب ، دریچه فیلتر پایین سمت راست ماشین لباسشویی بهشو را باز کنید و چنانچه جسمی در آن قسمت قرار دارد خارج کنید و دریچه فیلتر را بسته و دستگاه را از لحاظ تخلیه آب چک کنید . چنانچه عیب برطرف نشده با کارشناسان تعمیرات آروین سرویس اصفهان هماهنگ شده تا در اسرع وقت در محل حاضر شده و عیب دستگاه را دقیقا بررسی و برطرف نمایند.

7- ماشین لباسشویی آب را گرم نمی کند

این اشکل مربوط به خرابی المنت دستگاه یا سنسور تشخیص دمای آب یا برد لباسشویی می باشد.

8-ماشین لباسشویی موقع خشک کن صدای زیادی ایجاد می کند

یکی از عیوب متداول در ماشین های لباسشویی پس 8-7 سال کار ایجاد صدای زیاد خصوصا موقع خشک کردن لباس می باشد عموما اشکال مربوط به خرابی بلبرینگ های دستگاه می باشد . روند تعمیر این عیب توسط مرکز تعمیرات آروین سرویس به این شکل خواهد بود که، متخصص تعمیرات لباسشویی بهشو در محل حاضر شده و عیب را دقیقا بررسی می نماید چنانچه عیب صدای زیاد موقع خشک کن، مربوط به بلبرینگ دستگاه تشخیص داده شد هزینه حدودی و زمان تعمیر با شما هماهنگ خواهد شد و دیگ دستگاه باز شده و به تعمیرگاه منتقل و بصورت استاندارد و اساسی با بهترین قطعات تعمیر و تست خواهد شد و در منزل شما روی ماشین لباسشویی نصب و تحویل داده خواهد شد.

9-ماشین لباسشویی موقع کار لرزش زیادی دارد

تنظیم نبودن پایه های زیر لباسشویی خرابی کمک فنرها یا دمپرها یا اشکال در سه نظام دستگاه دلایل این عیب هستند.

10- ماشین لباسشویی بهشو موقع کار ارور یا کد خطا نمایش می دهد.

در قسمت پایین کد های خطای لباسشویی بهشو آورده شده است جهت راهنمایی بیشتر با نمایندگی لباسشویی بهشو در اصفهان یا کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

11- درب ماشین لباسشویی پس از اتمام کار باز نمی شود

خرابی میکروسوئیچ در یا عدم تخلیه آب دلایل این عیب می باشد بهتر است برای رفع این عیب تعمیرکار لباسشویی بهشو در اصفهان در محل حاضر شده و عیب را بررسی و جهت رفع اقدام نماید.

12-از کنار لاستیک در ماشین لباسشویی آب نشت می کند.

خرابی لاستیک در یا پارگی قسمت کوچکی از آن یا بسته نشدن کامل در لباسشویی از دلایل این عیب می باشد.

دلایل انتخاب مرکز تعمیرات آروین سرویس جهت تعمیرات لباسشویی بهشو

1-تکنسین های تعمیرات با سابقه کاری متوسط 8 سال و متخصص تعمیرات هر برند

2-سعی در تعمیر قطعه خراب و اجتناب از تعویض قطعه

3- حاضر شدن در محل تعمیر در اسرع وقت و مطابق زمان پیشنهادی مشتری

4-هزینه ها مطابق با نرخ های مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی

5-استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در تعمیرات

6-تعمیرات در محل مشتری

7-ضمانت تعمیر انجام شده به مدت 90 روز

ارورهای ماشین لباسشویی بهشو

کد خطای he1

نشاندهنده بیش از حد گرم شده آب داخل لباسشویی می باشد اشکال در برد یا خرابی سنسور دمای آب یا جابه جا بستن شلنگ آب گرم و سرد دستگاه می تواند دلایل این کد خطا باشد

کد خطای E1 یا E4

آبگیری دستگاه اشکال دارد بررسی کنید شلنگهای ورودی آب به ماشین لباسشویی پشت دستگاه تا نخورده باشند و فیلتر شیر آب ماشین را نیز تمیز نمایید در صورت حل نشدن مشکل احتمالا ایراد مربوط به شیر برقی یا برد ماشین لباسشویی می باشد

کد خطای E2

یا اشکال در تخلیه آب ماشین لباسشویی سامسونگ ، شلنگ تخلیه را بررسی نمایید مسدود نشده باشد کارکرد پمپ را بررسی کنید اکثر مواقع این کد خطا مربوط به خرابی پمپ تخلیه می باشد

کد خطای de

میکروسوئیچ قفل در دستگاه یا برد اشکال دارد

کد خطای HE

المنت کرم کننده آب را از طریق اهم گیری چک کنید