علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بلومبرگ

یکی از سوالات متداول در خصوص یخچال فریزر های بلومبرگ علت روشن شدن چراغ قرمز در فریزر بلومبرگ است که در این مقاله که با همکاری شرکت آروین سرویس به عنوان نمایندگی بلومبرگ در اصفهان تهیه شده می خواهیم به دلایل روشن شدن چراغ قرمز در فریزر بلومبرگ اشاره کنیم.

علت روشن شدن چراغ قرمز در فریزر بلومبرگ چیست؟

بطور خلاصه می توان گفت گرم شدن دمای فریزر نسبت به دمای تنظیمی علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بلومبرگ است که می تواند به دلایل خرابی موتور ، کمبود گاز ، کار نکردن فن ها، اشکال در سیستم برفک زدایی باشد.

علت روشن شدن چراغ قرمز در فریزر بلومبرگ

موارد زیر می تواند دلایل افت سرما و روشن شدن چراغ قرمز فریزر بلومبرگ باشد:

1- باز ماندن زیاد درب فریزر

چنانچه به تعداد خیلی زیاد یا به مدت طولانی مثلا 10 دقیقه درب فریزر باز بماند سرمای فریزر خارج شده و اگر تا 4 ساعت دمای فریزر به دمای تنظیمی نرسد چراغ قرمز روشن شده و تا زمانی که دومرتبه سرما به مقدار تنظیمی برسد به عنوان هشدار روشن می ماند.

2- گذاشتن مواد غذایی جدید در فریزر 

زمانی که مواد غذایی زیاد جدیدی در فریزر قرار می دهید دمای فریزر افت کرده و تا رسیدن دومرتبه سرما به حالت اولیه چراغ قرمز روشن می گردد.

3- اشکال در موتور یا گاز فریزر

چنانچه کمپرسور خراب شده باشد یا فریزر اشکال گاز داشته باشد سرمای کافی ایجاد نخواهد شد و چراغ قرمز روشن خواهد شد.

4- اشکال در سیستم برفک زدایی فریزر

اگر یکی از قطعات سیستم برفک زدایی اتوماتیک فریزر شامل المنت و ترموفیوز و سنسور دیفراست و برد اشکال داشته باشد اواپراتور داخل پر از برفک شده و سرمای فریزر کاهش خواهد یافت و چراغ قرمز روشن می گردد.

5- خرابی فن اواپراتور

در صورت خرابی فن اواپراتور سرما به محیط داخل فریزر انتقال نمی یابد و سرمای فریز کاهش خواهد یافت و چراغ قرمز هشدار روشن می گردد.

6- خرابی برد فریزر

یکی از متداولترین دلایل روشن شدن چراغ قرمز در فریزر بلومبرگ خرابی تغذیه برد فریزر می باشد. در صورتی که تعمیر برد زود انجام نشود باعث سوختن ترموفیوز داخل فریزر و برفک زدن اواپراتور می شود.

برای آشنایی با تعمیرات یخچال فریزر بلومبرگ و عیوب متداول آن می توانید به سایت نمایندگی یخچال بلومبرگ در اصفهان مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x